Sveriges vanligaste

Ojdå råkade publisera innan jag var klar, sorry...här kommer det riktiga inlägg.
I brist på annat att skriva om har jag roat mig själv genom att göra en liten lista på sveriges vanligaste tjejkläder (i ålder 11-16) Tada, enligt mig sveriges vanligaste.
  1. Converse, vit är vanligast men röd och svart är inte ovanligt.
  2. Jeanstights, jeanstightsen måste vara vanligare än vanliga jeans...
  3. Tröja i ett lite grovare tyg i kortare modell, vanligast med Usa:s eller storbrittaniens flagga
Jag tror nog nästan alla tjejer i vårat avlånga land har allt eller något av detta.
Visst har jag varit duktig. Erkänn att ni känner er träffade!
...Ja, jag har allt av detta....
Kram Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0