Äter dig men inte dig...

Hej, idag har jag mest teckant. Jag är inte riktigt färdig men jag håller på att måla ett ansikte, det var meningen att det skulle bli sött men det ser mest läskigt ut just nu...
Ikväll åt jag, mamma,pappa, Klas, mormor, morfar, farmor och farfar en mysig middag. Jag åt lamm.
Har faktiskt lite dåligt samvete, stackars dom söta fåren. Jag är ju inte vegetarian men jag äter inte häst, kanin,marsvin, hund eller katt eftersom jag tycker dom är så söta och jag blir äklad bara av tanken på att äta dom. Jag har inte blivit erbjuden det någon gång men ändå, om ni hade tänkt att bjuda mig på det någon gång så vet ni att det inte skulle uppskattas. Fast kor och grisar är ju också söta, fy vad taskig jag är äter vissa men inte andra. 
Som ni vet åker jag till mormor och morfar i veckan och kommer då inte att kunna blogga så bra.
Ha det skönt nu!
 
 
Nej nu blir jag ledsen, jag vill inte äta lamm igen!
 
 
Kram Nora
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0