Sveriges bästa videoblogg

Just nu vill jag bra slänga mig i soffan och äta upp allt godis som jag köpte tidigare idag. Jag valde länge och väl för att hitta den perfekta godispåsen, det måste vara lite surt(inte för mycket då får man halsbränna, inte kul, inte kul) lite söt och självklart några chokladbitar...För er som är intresserade kan jag ju göra en guide om hur man bygger den perfekta fredags påsen, det är bara att fråga.
Medans jag käkar godis kan ju ni kolla på denna krymt roliga, underbara och fantasiska videon.
Anna ellinor, vad ska man säga? Lätt sveriges bästa videobloggare. Gissa om jag har övat på hennes *hehe*?
Kramisar Nora
...kom precis på att ingen kanske fattar min ironihumor...jaja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0