Söndag morgon

Söndag...verkligen inte min favorit dag. Sista dagen på veckan, sista helgdagen, oftast grå och tråkig. Nu är det så att det där med grått o ch trist inte rikigt stämmer idag. Solen skiner och det är troligen varmt. Därför har jag bestämmt mig för att söndagar kanske inte är så dumma ändå. Ni vet redan vad jag gjorde igår (Maja har skvallrat) och det var super kul, när man är med "kompisen" har man aldrig långtråkigt...

Idag hade jag nog tänkt mig att baka något, kanske muffins eller rulltårta. Jag älskar att baka (äta smeten är det bästa),men  jag kan inte säga att jag är duktig på det. Det har blivit några platta tårtor, super sega maränger och brända muffinsar genom åren.  


Några riktigt lyckade muffinsar som jag och Maja bakade för några veckor sedan


Men innan jag kan börja baka ska jag och familjen ut på en promenad vid stranden, kameran är självklart med så bilden dyker upp senare under dagen.

Kramisar från Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0