På kylskåpet

Jag skäms över mitt förra inlägg. Fy, hur kunde jag vara så negativ och tråkig?
Det sura och tråkiga försvann lika fort som det kom (varför bloggade jag egentligen när jag var på så dåligt humör).
Nu är jag lite tja vad ska man kalla det, flummig?
Det är så att vi snart ska börja påskpynta hemma. Jag är allergisk mot påsk pynt, fjuniga fjädrar, färgglada påskägg och små påskkärringar är bara för gräsligt. Därför kom jag på det ultimata pyntet för dem som inte gillar krimskrams, det tog inte många minuter och det blev...bra.
Fint va!? Detta fina pynt sitter på mitt kylskåp
Om man vill ha det lite mer påskigt kan man ju skriva på gult papper, och om man (tvärt emot mig) gillar fjädrar kan man ju klistra på några fjädrar i ena kanten.
Äggtoddy, det är gött det!
Kramar Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0