Guten Morgen

God dag! Första "riktiga" inlägget, nervöst. Hur börjar man egentligen med en blogg? Berättar om sitt liv, familj vänner? Eller bara låsas man att man har drivit en blogg i flera år och har massvis med läsare?
Jag har bestämt mig för det sist nämnda.
Hej alla läsare hoppas ni har sovit gott. jag har sovit som en klubbad säl i en isvak, haha. Vaknade kl 8.00 glad som än lärka, blev dock något mindre glad när jag tände lampan och märkte att mitt rum inte var det renaste. En stor hög med kläder låg mitt på mattan och hela rummet var täckt med ett lager av damm, undrar hur det kan komma sig?
Jag har inte städat rummet än men det fixar jag "sen"...
Kollade in lite snabbt idag på Fokis blogg och hittade detta underbara, fantastiska klipp. Det är en Japansk dansgrupp som framför ett nummer fullt av coola effekter och roliga steg , kan inte låta bli att sitta och le när jag ser det, finns det något bättre än dans i världsklass?
Klicka här för att se det. Kunde tyvärr inte "klistra in" videon eftersom jag inte har en aning om hur man gör, men jag lovar att försöka lära mig.
Auf wiedersehen*, Nora
*På återseende


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0