Detta är vi

Nu har vi gjort som många andra, 1484 idag vi har skapat en blogg (vi känner oss väldigt speciella).
Vi döpte den till Oliana efter ett av mina namn. Oliana, vad är det för namn det kan man väl inte heta, det låter ju som en indian...!? Men jo det kan man, min pappas farmor hete det...så det är väl jag och hon. Ingen i världen bryr sig om vilken gammal släkting jag har döpts efter så nu tänker jag berätta för er vilka som är "Vi"








Maja:
Ålder: 12, snart 13
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Bra egenskaper: Rolig, snabb, pålitlig
Dåliga egenskaper: lätt stressad, flamsig
Nora ("jag" i detta inlägg):
Ålder: 12 1/2 år (viktigt med ett halvt)
Hårfärg: Gyllenbrun?
Ögonfärg: Blå
Bra egenskaper: Påhittig, posetiv, aktiv
Dåliga egenskaper: Dåligt tålamod, slabbig, flamsig


Tråkigt första inlägg men nu vet ni i allafall vilka vi är(okej, kanske inte än men nu är ni på god väg)

♥Många kramar Nora♥




Kommentarer
Anna

Rolig blogg ska hålla utkik! :)

2012-03-16 @ 22:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0