Snoddar

Tjena mittbena! Jag har varit på nordby i eftermiddag, min bror behövde kläder så jag följde med för att köpa skor till avslutningen och en konfirmation i sommar. Jag hittade ett par söta vita skor som jag hade tänkt att bära med knall rosa sockar för att inte bli för tråkig, eftersom jag har en vit klänning. Hittade en super mysig kofta på Bik bok som fick följa med hem också.
När jag kom fram till kassan såg jag till min förtjusning att dom säljde snoddar där, till ett super pris! Tre packet för bara 29 kr! jag kunde inte låta bli, det var såna toftsar utan metall bricka och dom brukar vara super bra. Det var bra färger till mitt hår också (olika brun blonda nyanser). Så nu har jag tofsar så det räcker ett tag, dom tar ju slut lite då och då, man tappar bort dom eller så går dom sönder. Nu vill jag bara varna alla där ute med långt hår (som behöver tofsar) köp aldrig på konsum... Dom suger, inte alls elastiska och dom går i sönder efter tre millisekunder. Lite snurrigt inlägg från en snurrig Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0