Nora goes Lindex

Tjoho, nu är det jag som får sköta bloggen resten av veckan eftersom Maja är och Myser i Grekland. Jag tror hon är frame och badar och solar nu. Jag har varit på stan idag och gjort några ärenden, batterier, klorin (till ett projekt jag vissar snart) och sedan gick jag en runda in på Lindex för att leta efter ett skärp. Jag hittde ett fint skärp och en tröja, en stickad ganska tunn tröja, perfekt! Jag har letat efter en tunn stickad tröja ett tag så jag är glad. Skulle det inte vara, förlåt  för det töntiga uttrycket, väldigt stylish till ett par jeans shorts?
Sedan vill jag bara tacka till Anonym som kommenterade mitt och brosans Sims hus, visade kommentaren för honom och även om han försökte verka oberörd såg jag hur glad han blev, tack.
♥Kram Nora♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0