Det är ingen vanlig dag!

Jag vaknade idag med tron om att det var en  vanlig dag, men där trodde jag fel. Idag är det Madagaskars nationalldag, Det är säsongspremiär av Morden i Midsommer och det är bara 8 dagar till min födelsedag. Vad som är bäst? Hm...Jag tror Morden midsommer, det är nästan som ett heligt program i familjen, det är så brittiskt, spännande och inte alls så blodigt. Vi alla fyra sitter i soffan och gissar hej vilt vem som är mördaren.
- Det är säkert Prästen
-Nä, det skulle vara för enkelt, jag tror att Nunnan är den skyldiga
-Oj, nu blev dom visst mossade av ett skåp fullt av Wisky det var visst inte någon av dom.
Och tillslut är det alltid den som man minst annar som är den skyldiga.
 
♥Kram Nora♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0