Då var det det här med packning

Haj,haj! Då var det dags att packa väskan inför morgondagens utflykt med övernattning. Vi ska först på dagen vara ute på standen och lära oss allt om havet. Sedan ska vi grilla och campa (Jag och Maja kör dock fegis Style och ska sova i stuga..). Men nu när kommer till packning, sovsäck är vikigt ocghpyamas och hårborste och tandborste och solgglassögon (om det blir sol) solkräm får jag inte glömma (ifall det skulle råka bli väldigt stark sol)men skulle det inte vara bra att ha med sig en bok om konsten att överleva i naturen (om vi skulle gå vilse) och lite vita bönor i tomatsås (som nöd proviant). Okej, överlevnads bok och bönor är väl kanske lite väl mycket men jag är en mästare på att överpacka, det kommer nog se ut som att jag ska på en 2 månaders expeition till himalya imorgon... Kram Nora   (Gammal bild men fortfarande fina munnar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0