Sportfånen Nora

Tjaba tjena! Kakan har varit här idag så det har varit fullt ös, aldrig en lugn stund. Men det är bara bra det är lätt att förvandlas till en trött liten lerklump på sommarlovet. Det är ju verkligen en sport sommar det här, fotbolls EM, fridrotts EM och OS. Finalen I fotbolls EmMär ju idag, ska nog titta...en stund. Blir lätt utråkad om dom inte gör mål. 2 mål på 90 min? Gäsp lite mer action skulle vara trevligt! Varför gör dom inte målen större, slänger in mer spelare eller förminskar planen? Något måste göras om jag ska vilja titta på hela matchen. Nu blir det en sport bild, jag som hoppar säck. Bilden är två år gammal, det är mycket lättare att lägga ut bilder när man är liten eftersom kan man alltid kan ha som ursäkt:
-Jag var ju faktit bara 10år... Som ni ser har jag fuskat lite, jag gjorde hål för benen så att jag kunde hopp springa in i mål...Men jag ju bara 10 år. ♥Kram Nora♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0