Packning

Men tjenare. Idag har jag städat rummet, rensat skrivbordet och fightats lite med dammråttorna under sängen.
Och packat väskan, jag ska till mormor och morfar i skåne. 
Sedan skulle hela familjen till Orienteringstävling. Jag var funktionär, jag sprang inte eftersom jag inte gärna ville springa vilse och inte hitta hem förren vid midnatt. Min arbetsuppgift var att vara "dörrvakt", hålla koll så att alla stod lydigt i kön till anmälningsbordet. Dörrvakt, min framtidsyrke? Haha, jag har verkligen rätta kroppstypen för att hålla bråkiga männsikor i schack...
-Du din stora buse nu ska du få med mig och göra. Dom kommer bli livrädda. Jag är ju inte precis den största människan här på jorden och min styrka är väl inte precis att skryta med ( kan knappt göra 2 armhävningar) 
 
♥Kram Nora♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0