Kamera kom igen, hör du mig? Säg något!

Hemma igen. Borta bra men hemma absolut bäst! Medans jag var iväg kom jag på en massa bra ideer som ska göra mitt rum helt fulländat. Måste komma igång och fixa, måla lådor, fixa kuddar och dra fram en gammal trasmatta från källaren. Men först måste det städas...
Vandringen gick bra 2,5 mil med paus på mitten och en övernattning i stuga. Andra dagen regnade det, väldigt mycket. Jag hade inte en torr tråd på hela kroppen. Mina regnkläder svek och hela jag var piss blöt inklusive min kamera:^( Den är död! Den håller på att torka nu och jag hoppas att den börjar leva igen snart. Alla bilder från skåneresan ligger på kameran så det blir inga bilder idag, så det så. Kram Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0