En maskig besvikelse

Halloj! Hemma från dansen, genrep tills på fredag. Med kläder. Alltså jag brukar ju har kläder när jag dansar men jag menar kläderna jag ska ha på uppvisningen. Jag hade ända sedan förra o onsdagen längtat tills vi fick se våra masker som vi kommer att ha i halva dansen. Jag hade drömt om världens coolaste guldmasker. Maskerad masker, typ.
Men nej, dom var INTE coola. Dom var plastiga och satt verkligen konstigt + att det var väldigt långt mellan ögonhålen så jag blev halvblind... Ska försöka ta en bild under fredagen och vissa er alla bloggläsare (ungefär 10 stycken, där 4 av dem är min och Majas föräldrar)
Jag hade hoppats på detta...
Kram Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0