Rabarberpaj och fluffiga figurer

Jag är helt slut. Jag har varit med min familj+goda vänner på "öppet hus" på pappas jobb. Det är massa utställningar som eleverna har gjort m.m. Efteråt gick vi och åt middag i en gammal fiskebåt, supermysigt och väldigt annorlunda.
Till efterätt åt jag årets första rabarberpaj, Mums!

Eftersom jag inte har några bilder (pga att en viss person som börjar på N glömde kameran hemma...) och jag sitter och skriver på laptopen och inte stationära där alla bilder ligger så får det bli ett veckans klipp.


Detta klipp är väldigt sött, faktikt världens sötaste.

Boo the world`s cutest dog- Ja det är sant denna lilla super söta hund har blivit utsedd till världens sötast hund.
Jag kan inte sluta sitta och fantisera om att kanske stjäla denna lilla fluffiga krabat någon mörk natt...och aldrig lämna tillbaka honom...

Kram Nora



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0