Mustasch.

Det började med att jag och Nora såg på lilla löpsedeln i skolan, då var en tjej med och hon hade ett mustasch halsband på sig. Jag tyckte det var jätte kul att ha mustasch på sig! Några veckor senare var vi nere på stan i en klädaffär jag och Nora, då ser vi världens snyggaste tröja... Med en mustasch på, jag är kär! Men eftersom Nora är så snäll fick jag mustasch halsbandet av henne i julklapp. Rimmet var... Ops kom inte ihåg - på män passar det inte bra men på din..? Nej kom inte ihåg. /Mustasch pussar Maja



Kommentarer
Rebecka

haha vilken söt och rolig bild! :) om du kollar in på min blogg så kan du också se mig med en mustasch.. :)

2012-04-04 @ 22:37:35
URL: http://powderpink.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0