Livet är i full gång

Livet leker! Vid lunchtid var jag+ alla andra mellanstadieelever på en klasskonsert där varje klass bildar ett band och framför en låt. Eftersom jag och Maja är stora 6:or fick vi detta år en riktigt bra låt (till skillnad från i 4 och 5 då vi bara fick spela låtar med 3 ackord= tråkiga låtar) Viva la vida! I bandet fanns: Trummor, akustiskgitarr, elgitarr, bas, piano (keyboard), och självklart fanns det några som sjöng. Jag spelade Keyboard, eller snarare stråkar. Eftersom ingen i min klass kan spela fiol fick pianorna ta stråkljudet, så jag spelade alltså stråkpiano...
Jag har funderat ett tag på vilket som ska bli veckans klipp( har tänkt att börja med det) och jag har kommit fram till detta
Get goreogus like harry-Han är bara för söt. Jag kan inte sluta titta på denna om och om igen...När hon lägger på brozer, han ser väligt rädd ut stackarn.
♥Kram Nora♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0