Fredag den 13:onde

Help, fredag den 13:onde. Hur ska jag klara mig? Jag som redan är en en klantig oturs människa?
Hittills har att gått bra, jag och brorsan har städat (nästan) hela huset. Jobbigt, men om man ät två och man lyssnar på musik  samtidigt som man städar går det rätt snabbt.
Tänkte bjuda på bilder från mitt mellanmål:
Jag kallar den Noras super mellis i glas
Vill du testa?
Du behöver:
Naturell yoghurt
En god müsli (jag använde Axas jordgubb-quinoa)
Torkad frukt (jag använde aprikos)
Ett högt glas

Gör såhär:
Häll lite müsli i botten av glaset. Häll sedan ett lager yoghurt på och lägg i lite torkad frukt.
Häll på ett till lager mussli och sedan yoghurt. Avsluta med lite mussli på toppen.
Ha det bäst flodhäst!
♥Kram Nora♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0