Dop

Jaha, idag var det Estelles dop. Synd att jag missade det, jag gillar sånt där kungligt med pompa och ståt. Men man kan ju se en kortare version kl. 20.00 det får jag inte missa. Estelle, fint namn! Nu måste jag bara få skryta lite, när jag var i Stockholm såg jag Estelle, Viktoria, Daniell, Carl-Philip, Silvia och sist men inte minst (för det är Estelle) ers kungliga höghet. Och, håll i er jag är med typ 3 sek. i ett program "Inför  det kunliga dopet" som sändes på svt! Det finns på play, jag står på en stolpe bakom alla människor, jag är den som fotograferar efter 26.03, ser ni mig?
Notera Ebba won sydow och kamera team på bild två!
Kram Nora



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0