Min cykel fobi

jag är hungrig jag vill ha mat! Pappsen står iköket och gör helg middag, potatisgratäng med kalkon och kykling (alltså till), det luktar så gott! Idag cyklade jag till Kakan, vi hade jätte skoj, vi åt glass och kollade på turisterna. Vi bestämde att vi skulle sova över men jag behövde lite energi och familje mys så jag cyklade hem för middag och packa väskan. När jag kom hem kan visst inte mamma eller pappa skjutsa mig till Kakan sedan efter middagen så jag måste cykla ditt sedan. Hjälp, alla som känner mig vet att jag har cykel fobi. Väggen till kakan är inte precis oläskig heller. Man ska över en stor bro och det är massa vägg arbeten och rondeller. Det tar ungefär 30 min, jag är livrädd hela tiden. Jag vet inte riktigt när fobin började men det kan ha varit på en cykelutflykt förra året. Jag cyklade också kom en dum mygga och satte sig på mitt ben, jag såg hur den satt där och sög i sig mitt blod. Jag började slå på den men då tappade jag balansen och körde ner i ett djupt dike, inte kul! Ha det bra kram Nora! (Hela bilden fick inte plats men har inte tid att fixa ska iväg nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0