Sommar och sol

Dagen idag har jag tillbringat i solen. Jag har hoppat studsmatta, jag vet inte hur länge. 3 timmar? Ätit glass och spelat krocket. Jag måste säga att jag är rätt brat, jag vann två gånger! Sista var dock lite mer tur än skicklighet.
När man har varit ute en hel dag i solen (på en studsmatta) ser man rätt konstig ut när man kommer in. Håret var i en stor tova, fötterna väldigt smutsiga och kinderna sveda av solen. Så jag hoppade in i dushen och skrubba skrubba, smörja smörja, borsta borsta så nu hoppas jag att jag har fått ordning på det. Jag la i en hårinpackning som ett förlåt till mitt stakars misshandlade hår, du förlåter mej väl nu? Så nu sitter jag här med klet ihåret.
Sov gott
Dröm söt
Hälsar Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0