Laser World

Måste duscha! Jag har varit på Laser World hela eftermiddagen, gissa om det var skoj? Det var våran klass som bestämde att vi skulle göra det för vår klass kassa, grymt val! jag blev riktigt imponerad av mig själv eftersom jag är kass på alla skjut spel, jag kan inte styra kameran så jag kör med den runt runt. Efteråt blir man åksjuk...Men Laser world var jag bättre på! Jag smög runt och kände mig som en Ghost buster, ocd det gick väldigt bra! När vi kom ut 1 timme senare svettiga som grisar visade sig att jag hade den näst bästa poängen (av 15 spelare) men eftersom den med bäst poäng hade skjutit personer i sitt eget lag så blev jag segraren!
Alla som deltog i laserworld fick spelar namn av ledarna, mitt namn var Miss butterfly och Majas Snuppine (flickan på norska), gissa om vi skratta? Vi trodde han sa Snippine... Svettiga Kramar Nora


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0